07 maj Pozycjonowanie stron w Google – dlaczego warto zlecić to specjalistom
Pozycjonowanie stron w Google – każda firma, która chce podnieść widoczność swojej witryny internetowej pewnego dnia staje przed wyborem firmy, której zleci to zadanie. W sieci istnieje już przynajmniej kilkanaście poradników odnośnie tego jak należy mądrze wybrać taką firmę by później nie żałować. Poniżej kilka słów od nas, jak rozpoznać kogoś kto zna się na rzeczy, od kogoś, kto zna podstawy.
- Firma odpowiada wprost i jasno na zadane pytania
Jeśli nie masz nic do ukrycia, możesz mówić wprost – tak mówi stare chińskie przysłowie. W pozycjonowaniu stron w Google jest podobnie. Jeśli firma zna się na rzeczy i wie co robi, nie ma sensu ukrywać swoich metod. Transparentność działań to duży atut, który działa na korzyść firmy. Od swoich Klientów wiemy, że na rynku istnieje wiele firm, od których trudno jest uzyskać jakiekolwiek informacje na temat działań przez nich podejmowanych. Często udzielane odpowiedzi są zdawkowe i nieprecyzyjne. W naszej firmie kładziemy nacisk na przejrzystość wykonywanych działań oraz zdajemy szczegółowe raporty z podjętych działań i osiągniętych efektów.
- Firma konsultuje z Klientem zakres prac i ewentualne zmiany
Fajnie jest wiedzieć dokładnie za co będziemy płacić, a w przypadku propozycji zmian mieć kontrolę nad tym co będzie robione i móc zadecydować czy zgadzamy się na nie. Zakres prac powinien być jasno określony przed podpisaniem zamówienia/umowy i dotrzymany w trakcie prowadzenia prac nad pozycjonowaniem strony.
- Firma wychodzi z własną inicjatywą
Wykonywanie zadań związanych z podpisaną umową to obowiązek, super jeśli oprócz audytu SEO i comiesięcznych działań firma wychodzi z własną inicjatywą widząc problemy ze stroną Klienta. Regularna obsługa wraz z podpowiedziami (nawet tymi drobnymi) co można jeszcze zmienić na stronie Klienta by pozycjonowanie stron w Google przyniosło jeszcze lepsze efekty to coś, co świadczy o jakości firmy pozycjonującej.
- Firma korzysta z profesjonalnych narzędzi (i mówi z jakich!)
W obecnych czasach bez wsparcia profesjonalnych narzędzi SEO bardzo ciężko jest wypozycjonować stronę. Gdzieś przecież trzeba sprawdzić np. profil linków zwrotnych, nieistniejące strony linkowane z zewnątrz, odwołujące się domeny, anchory linków czy choćby frazy na jakie obecnie strona jest widoczna. SENUTO, Ahrefs, Screaming Frog, SEMRush , Majestic czy Searchmetrics to coraz częściej standard. My z nich korzystamy 🙂
Pozycjonowanie stron w Google – podsumowanie:
Wybierając agencję do obsługi SEO swojej strony, zapytajcie o powyższe cechy – na pewno ułatwi Wam to wybranie odpowiedniej firmy. W Aktywnej Stronie spełniamy wszystkie powyższe warunki, więc jedną agencję już znaleźliście! Zapraszamy do kontaktu z nami! Na pewno nie będziecie rozczarowani!
No Comments