Pozycjonowanie stron internetowych to w chwili obecnej praktycznie konieczność dla firm i instytucji, które pragną dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie strony internetowej ma na celu podniesienie jej pozycji na wybrane frazy w organicznych wynikach wyszukiwania (tzw. SERP-ach).
Pozycjonowanie jest procesem, który w przeciwieństwie do płatnych reklam np. AdWords Google, zajmuje pewien okres czasu. Jednak w porównaniu do reklam płatnych jest to tańsza i trwalsza forma promocji strony internetowej.
Oferujemy Państwu bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych – od wizytówek firm po duże strony korporacyjne oraz strony e-commerce.
Co znaczy bezpieczne pozycjonowanie?
Bezpieczne pozycjonowanie stron internetowej to działania zgodne ze wskazówkami dla webmasterów, które zostały opublikowane w oficjalnych źródłach Google. Taki sposób pozycjonowania nie jest najszybszy, ale daje najtrwalsze wyniki utrzymania uzyskanych pozycji w wynikach organicznych.
Content is the king?
Tak! Od czasów wprowadzenia algorytmu Panda przez Google wyszukiwarka Google promuje i wysoko ocenia strony internetowe stanowiące wartość dla użytkowników.
W naszych działaniach pozycjonerskich na pierwszym miejscu stawiamy rozwój wartościowego contentu na stronie. Doradzamy naszym Klientom jak prowadzić firmowego bloga, jak odpowiednio dobrać tematy do opisania na blogu, jak przygotować opisy i treści na stronę w oparciu o ustalone wspólnie frazy kluczowe.
Pozycjonowanie strony – od czego zacząć?
Przed rozpoczęciem działań zawsze zalecamy wykonanie audytu SEO strony internetowej. Ma to na celu nie tylko ustalenie przyczyn niskich pozycji strony www na pożądane przez Klienta frazy, ale także ustalenie pól do poprawy jakości strony internetowej (np. mało wartościowych treści, błędy techniczne przy tworzeniu strony internetowej, brak optymalizacji strony www lub przeoptymalizowanie strony internetowej).
Jak możecie pomóc mojej stronie internetowej?
Możemy przygotować:
- Audyt techniczny oraz treściowy strony internetowej oraz rekomendacje konkretnych zmian wpływających na widoczność strony.
- Analizę fraz związanych ze stroną www.
- Raport dotyczący realnej konkurencji w wynikach wyszukiwania.
- Raport aktualnej widoczności strony www.
- Plan wydawniczy dla firmowego bloga lub treści dodawanych na stronę.
- Comiesięczny raport widoczności strony oraz ruchu na stronie (na podstawie Google Analytics, Google Search Console oraz narzędzi niezależnych np. SENUTO).